Opgelost door DHL Express: zeer onbeschaamd gedrag van de bezorger

content Opgelost
Alice 29

de lompheid van de bezorger
die wilde (eiste kan ik wel zeggen)dat ik naar beneden kwam om mijn pakketten op te halen,en was zeer nurks toen ik dit niet deed. Ik maakte hem er op attent dat een pakje aan de geadresseerde op zijn adres moest worden
overhandigd. Dat ik 90 jaar ben en moeilijk ter been waardoor hij uit eindelijk hij toch naar boven kwam en bleef wel bij zijn bewering dat de mensen het beneden moesten afhalen.ik heb hem daar nogmaals over aangesproken doch zijn houding was zacht uitgedrukt zeer onbeleefd.
het pakje heeft nummer72 en de rit 31,

ik heb hem medegedeeld dat ik deze klacht zou melden en ik verwacht van u dat u hem daarover zal aanspreken ,zodat deze manier van klantenservice absoluut niet kan
een gesprek met de bezorger over zijn houding ten over een klant

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u een vervelende ervaring heeft gehad met een van onze bezorgers en dat hij in eerste instantie niet naar boven wilde komen om de zending aan u te overhandigen.

Het is dan ook goed dat u hier een melding van heeft gemaakt bij ons. Ik heb aan de hand van uw gegevens de zending gevonden en de klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger om dit verder op te pakken en absoluut niet weer te laten gebeuren. Mijn excuses dan ook voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?