Klacht DHL Express: Zeer slechte bezorging.

Klachtnummer
# 316243
Gebruiker
Domenica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakjes van Wehkamp en Douglas niet bezorgd terwijl wij wel thuis waren.
Op de tracking code stond aangegeven dat dat niet zo was Er lag ook geen kaartje in de bus.
Helaas is dit niet de eerste keer gebeurd.
Zeer slechte bezorger/ster.

De oplossing

Andere bezorger/ster en eerlijke informatie graag

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer of mevrouw Woensdregt,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat zij dit intern verder kunnen oppakken.

    Uw pakketten zijn inmiddels voor u afgegeven bij uw buren op nummer 29.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen