Klacht DHL Express: Zeer slechte bezorgservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653253
Gebruiker
M van den Hoek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DHL bood de mogelijkheid om het pakket op een andere datum te bezorgen en op de plek van mijn voorkeur locatie. Helaas deugd de service voor geen meter. Ondanks dat ik ruim op tijd een voorkeurs locatie en ook bezorgdatum heb doorgeven ivm vakantie en dat ook is bevestigd door DHL is het toch aangeboden en bij de buren afgeleverd. Heel vervelend. Amateurs en zeer slechte service.

Gewenste oplossing

Iets doen met de klachten..het is niet voor het eerst dit gedonder.
Geboden oplossing
DHL gebeld, geeft aan dat inderdaad alle wijzigingen waren doorgevoerd, ander leveradres andere datum. Maar ja garanderen doen ze niets. Schijt aan de klant doen niets met de klacht verder. Moet je maar aan de keverancier doorgeven dat je het in een pakketautomaat wil. Maar dat kan niet altijd. Daarom in de account aangegeven.. waar DHL dus niets mee doet. Telefoniste vond het allemaal heel jammer. Maar we doen daar verder niets mee. Amateurs zijn het. Ik koop niets meer bij bedrijven die door DHL laten bezorgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen ! Vervelend dat het niet helemaal goed verloopt met uw pakketje. Ik wil je daarom ook vragen even contact op te nemen met onze livechat of telefonie zodat we hiervan de reden zo duidelijk mogelijk kunnen uitleggen. Sorry nogmaals voor het ongemak.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen