Opgelost door DHL Express: Zeer slechte service met foutieve informatie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 363465
Gebruiker
OntevredenKlant#1908
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje voor het eerst aangeboden (niet thuis) en direct naar servicepoint.
Buren waren thuis maar daar niet aangeboden.
Bezorgcode niet bekend in systeem, dus geen idee hoe ik aan mijn pakketje ga komen.

De oplossing

Pakketje z.s.m. aflevert

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de levering van een pakket niet helemaal soepel loopt. Ik kijk graag even met u mee, maar ik ben bang dat ik op de gegevens die u mij biedt niet met zekerheid de juiste zending kan terugvinden. Heeft u misschien het zendingsnummer van het pakket voor me? Meestal ontvangt u dat van de verzender van uw pakket.

    Alvast bedankt, en groeten,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OntevredenKlant#1908
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog ( te laat voor mij) afgeleverd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen