Opgelost door DHL Express: Zeer slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567671
Gebruiker
Angela
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Staat dat mijn pakket bezorgd is maar heb helemaal niks ontvangen!! Heb er juist op gelet omdat de vorige keer ook niet goed ging! Vorige keer hebben ze het pakketje gewoon in de papier container gegooid!!

De oplossing

Mijn pakket opzoeken waar het gebleven is!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat jammer dat u dit pakket niet heeft ontvangen.

    Ik heb dit even voor u nagekeken en ik zie dat u inmiddels al contact heeft gehad met de klantenservice. Er is geadviseerd om bij uw buren te controleren of het pakket wellicht daar is afgeleverd en om het nog 24 uur af te wachten, omdat pakketten vaak nog nageleverd worden.
    Mocht u na 24 uur nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan graag weer contact met ons op.

    Ik hoop dat het pakket spoedig terecht zal zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Marissa
    DHL Parcel E-care.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angela
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen