Opgelost door DHL Express: Zeer slordig met lever(tijd)en...

PH61

In 1e instantie zou zending 2/9 worden bezorgd. Voor niets thuis gebleven. Geen melding. In 2e instantie zou zending 3/9 worden bezorgd (tussen 9u en 15u). Inmiddels is het 15:30 geweest. Wederom geen zending en voor niets de hele tijd zitten wachten. Dit is niet de 1e keer dat dit met DHL gebeurt.

Fatsoenlijk nakomen van afspraken met betrekking tot leveren en zeker een goede communicatie daarover. Op tijd melden dat iets niet lukt en aangeven waarom iets niet gelukt is. Niet zomaar zonder melding opnieuw voor de volgende dag inplannen en vervolgens weer (zonder melding) afspraak niet nakomen.

PH61
    Zojuist om 18:38 meldt DHL dat "Geadresseerde niet thuis was" en om 18:48 dat er een "Nieuwe bezorgpoging op eerstvolgende werkdag" zal plaatsvinden. Er ligt GEEN DHL-briefje in de brievenbus. De bezorger is absoluut NIET aan de deur geweest. Ik was de hele dag thuis.
    DHL Express
    Goedemiddag PH61,

Zeer naar dat er door de bezorger maar liefst twee keer is gemeld dat u niet thuis zou zijn geweest terwijl u dat wel was. Hierdoor lijkt het inderdaad dat de bezorger helemaal niet bij u is langsgeweest. U heeft dan ook helemaal gelijk dat u er een klacht over indient waarvoor ik u wil bedanken. Alleen nu is bekend dat de bezorger iets verkeerd heeft gedaan en kunnen we de bezorger erop aanspreken. Uit onze gegevens blijkt dat de zending inmiddels bij u is afgeleverd. Dat neemt niet weg dat ik de depothouder over uw klacht zal informeren opdat de bezorger hierop aangesproken kan worden.

Raffaele
    PH61
    DHL belooft bezorger erop aan te spreken. Als ze dat daadwerkelijk doen is dat OK voor mij. Ik kan dit natuurlijk niet controleren.

PH61

Ook een klacht indienen over DHL Express?