Klacht DHL Express: Zeer zeer zeer slechte service

Klachtnummer
# 312661
Gebruiker
Ginipip
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een teleurstellende service van DHL.
Mijn pakketje is al vanaf 28 juni onderweg.
Bellen 2 x p dag.Iedereen heeft een ander antwoord.
Zou vandaag gebeld worden door een casemanager.U begrijpt het al natuurlijk niet.
Wat een waardeloze service iemand aan het lijntje houden al 2 weken lang.Personeel getraind om af te schepen.
Nooit meer DHL

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de afzender van uw pakket een onderzoek heeft gestart naar uw zending. Onze onderzoeksteam heeft de afzender geïnformeerd over de vervolgprocedure.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen