Klacht DHL Express: zeggen dat ze langs zijn geweest terwijl je gewoon thuis bent en zit te wachten op de deurbel..wat t

sad Niet opgelost
Sin-D

zeggen dat ze langs zijn geweest terwijl je gewoon thuis bent en zit te wachten op de deurbel..wat trouwens gewoon een ouderwetse trekbel is die ik echt niet kan missen.. dit is al de 2e keer dat dit gebeurt en zo te zien op hun facebook pagina ben ik niet de enige, vanaf nu ga ik ze ook boycotten.. geen DHL meer voor mij..

niet liegen!!! niet zeggen dat ik niet thuis was, maar dat de bezorger te lui was om langs te gaan!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het gaat om uw pakket van iBood en u gisteren this was terwijl we langs zouden zijn geweest. Dat ik natuurlijk wel erg vreemd. Wat er exact mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Wel zie ik dat u, uw pakket inmiddels heeft opgehaald. U geeft aan dat dit de tweede keer is geweest. Ik maak hier dan ook graag melding van richting het afleverdepot in dat geval. Heeft u het over de tweede keer dat dit gebeurd met dit pakket? Of bedoeld u hier nog een andere zending mee. In dat geval ontvang ik graag de track en trace code van dat pakket. Zelf zie ik dit namelijk niet terug op uw adres.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    Sin-D
    ik heb niks opgehaald... het pakket moet nog bij het service punt liggen, leuk joh, nu maak je me nog zenuwachtig ook dat mn pakket misschien weg is.. wat een kansloze kut service hebben jullie zeg.. laat reageren, klote bezorgers die te lui zijn om nog te werken.. slechte klachtenafdeling.. het is echt te gek voor woorden dat jullie zo met onze tijd en geduld om gaan.. ik ga geen gebruik maken meer van DHL..

Sin-D
het pakketje ben ik gaan ophalen en het was nog aanwezig gelukkig.. de hele afhandeling ben ik niet blij mee natuurlijk..

Ook een klacht indienen over DHL Express?