Opgelost door DHL Express: Zeggen dat ze me gemist hebben, maar was gewoon thuis. Wordt eenvoudig niet aangebeld.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 403765
Gebruiker
@KUTDHL#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gemist

De oplossing

De bezorger er eens op aanspreken, het is al de zoveelste keer. Of een juiste tijd aangeven en dan ook binnen die uren bezorgen.
En vooral geen leugens vertellen als "wij hebben u gemist"

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat er gisteren inderdaad is gemeld dat u niet thuis bent geweest. Mijn excuses dit lijkt een fout van de bezorger te zijn geweest.

    Betreffende de tijdsblokken: we proberen zoveel mogelijk binnen de vermelde tijdsblokken te bezorgen, helaas moeten we soms last minute afwijken om alle pakketten bezorgd te krijgen. Wij bieden er helaas geen garantie op.

    Wij gaan uw pakket zo dadelijk alsnog aanbieden op het door u aangegeven adres.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
@KUTDHL#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorgen op de doorgegeven tijd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen