Opgelost door DHL Express: Zegt bezorgd te zijn terwijl er niemand is geweest

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 632202
Gebruiker
ontevreden klant KPN
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Voor de 4e keer wordt er per mail gezegd dat mijn pakket bezorgd is! Niemand geweest en/of aangebeld.
Schandalig deze bezorgdienst.

Gewenste oplossing

Dat ze nakomen wat ze zeggen in een mail en geen valse mail sturen waarin er gezegd wordt u pakket is bezorgd.
Geboden oplossing
Laten we hopen dat het idd niet meer gebeurd. Alleen door mijn ervaringen met dhl ben nog niet overtuigd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    ontevreden klant KPN
    Datum
    DHL heeft het pakket gewoon bovenop de brievenbus gelegd! Onbegrijpelijk want iedereen kan daar bij en niet ook nagedacht over de waarde van het pakket.
    Slechte bezorger(dienst).

  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het pakket onbeheerd is achtergelaten bovenop de brievenbus. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn welgemeende excuses voor deze slordige bezorging!

    Ik heb een klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Hij gaat de bezorger hierop aanspreken/passende maatregelen treffen. U mag ervan uit gaan dat dit niet meer gebeurt.

    Met vriendelijke groet,

    Dani
    DHL Parcel E-care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen