Klacht DHL Express: Zelf afhandelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403661
Gebruiker
Bruintje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat wij als medewerker zelf moetten afhandelen aan het einde van onze diensten. En als er wat fout gaat krijgen we op onze Donder van de depot managers!!!

De oplossing

Ervoor zorgen dat er word gecontroleerd op de depots dat de manager erbij moetten zijn wanneer er word afgehandeld.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Beste collega, bedankt voor uw reactie. Ik adviseer u dit te bespreken met uw directe leidinggevende op het depot. Vanuit Customer Service kunnen wij deze klacht helaas niet in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare





Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bruintje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen