Opgelost door DHL Express: Zelf pakket zoeken bij servicepoint en mijn gegevens zelf invullen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 350224
Gebruiker
Pakketje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Graag wil ik weten of het normaal is dat de pakketten bij een dhl service point door klanten zo mee te nemen zijn, dus er bijna geen toezicht op is als het druk is.
Bij hetzelfde dhl service point moest ik zelf mijn pakket zoeken,rijbewijsnummer en naam invullen. De bediende had op dat moment wat anders te doen.
Bij retour zending ook weer zelf mijn gegevens moeten invullen.
Lijkt mij niet normaal en betrouwbaar.

De oplossing

Graag antwoord op mijn vragen/klachten.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er nauwelijks toezicht is op de pakketten bij een DHL service point. Het lijkt mij niet de bedoeling dat er op deze manier met de pakketten om wordt gegaan. Graag zou k van u de traceercode van een dergelijke zending ontvangen, zodat ik de gegevens van het service point kan achterhalen. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Cees,

    Bedankt voor de aanvullende info. Ook dat u zelf uw gegevens in moest vullen is niet echt de juiste manier voor een parcelshop om te werken. Aangezien dit beiden om dezelfde parcelshop gaat heb ik het als één klacht uitgezet. Dit zal door de afdeling die zich met parcelshops bezig houdt verder worden opgepakt. Ik heb er dan vertrouwen in dat u spoedig verbetering opmerkt bij dit punt.

    Met vriendelijke groet,
    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pakketje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit zal door de afdeling die zich met parcelshops bezig houdt verder worden opgepakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?