Opgelost door DHL Express: Zelf pakket zoeken bij servicepoint en mijn gegevens zelf invullen.

content Opgelost
Pakketje

Graag wil ik weten of het normaal is dat de pakketten bij een dhl service point door klanten zo mee te nemen zijn, dus er bijna geen toezicht op is als het druk is.
Bij hetzelfde dhl service point moest ik zelf mijn pakket zoeken,rijbewijsnummer en naam invullen. De bediende had op dat moment wat anders te doen.
Bij retour zending ook weer zelf mijn gegevens moeten invullen.
Lijkt mij niet normaal en betrouwbaar.

Graag antwoord op mijn vragen/klachten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er nauwelijks toezicht is op de pakketten bij een DHL service point. Het lijkt mij niet de bedoeling dat er op deze manier met de pakketten om wordt gegaan. Graag zou k van u de traceercode van een dergelijke zending ontvangen, zodat ik de gegevens van het service point kan achterhalen. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Beste Cees,

Bedankt voor de aanvullende info. Ook dat u zelf uw gegevens in moest vullen is niet echt de juiste manier voor een parcelshop om te werken. Aangezien dit beiden om dezelfde parcelshop gaat heb ik het als één klacht uitgezet. Dit zal door de afdeling die zich met parcelshops bezig houdt verder worden opgepakt. Ik heb er dan vertrouwen in dat u spoedig verbetering opmerkt bij dit punt.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Pakketje

Ook een klacht indienen over DHL Express?