Klacht DHL Express: Zending gemeld als geleverd maar niet ontvangen!!

axezouk

Goedemorgen,

Volgens DHL Track & Trace is mijn pakketje op 13jan bij mij bezorgd! Op 13jan is er niemand thuis en het is onmogelijk dat ik die ontvangen heb.
Ik heb gisteren al contact opgenomen met DHL en volgens hen heeft de koerier waarschijnlijk zich in het huisnr vergist en bij de buren geleverd. Ik ben gisteren ook langs de buren geweest en helaas...geen pakket van mij!!
Dit is heel erg vervelend voor mij!! Het pakketje heb ik zaterdag hard nodig en nu ben ik genoodzaakt iets anders te kopen wat betekent weer extra uitgave!!
Normaal gesproken wordt het pakket door de ontvanger toch getekend? Kunnen jullie niet nagaan wie dat getekend heeft?

Ik verwacht geld terug en graag zou ik de handtekening willen zien als dat mogelijk is.

DHL Express
    Beste axezouk,
    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat u uw pakket niet hebt ontvangen, ondanks dat onze gegevens aangeven dat het bij u is bezorgd.
    Bij de gekozen verzendoptie was er helaas geen handtekening nodig voor ontvangst. Ik kan u dus helaas ook niet zeggen wie ervoor getekend heeft.
    In dit geval kunt u het beste melden bij de leverancier dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Die kan dan bij ons voor u een statusonderzoek aanvragen. We zullen op verzoek van de verzender nagaan waar/aan wie de zending is afgeleverd. Mocht het pakket in het ergste geval kwijt zijn dan kan de verzender een claimprocedure starten en u compenseren met een vervangende zending of uw geld terug.
    Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak. Indien u nog vragen/opmerkingen heeft, hoor ik het graag.
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?