Klacht DHL Express: Zending gemeld als geleverd maar niet ontvangen

J.Lammers

Deze klacht is ook telefonisch gemeld helaas gaat dit tergend langzaam.
Op 21-05-2014 zou ik 2 pakketten ontvangen van 2 verschillende leveranciers.
Via de track & trace nummer alles in de gaten gehouden waar de pakketten waren en wanneer ik ze zou krijgen. Het viel me op dat er maar 1 van de 2 pakketten de melding kreeg bij de koerier voor levering dus ik verwachte 1 pakket nog. Na 2 uur kwam de bezorgster het verwachte pakketje bezorgen, niks aan de hand. Tot mijn verbazing kreeg ik aan het eind van de dag een melding dat het 2de pakket ook geleverd zou zijn en deze hebben ze getekend onder de naam Magazijn (volgens mij valsheid in geschrift?) Wij hebben hier geen magazijn en hebben het pakket ook niet ontvangen. DHL gebeld vriendelijk te woord gestaan en zouden me terug bellen. Op 22-05-2014 eind van de dag ben ik terug gebeld, Het pakketje is gewoon bezorgd. Weer mijn verhaal moeten doen dat ik een ander pakket die ik verwachte wel had ontvangen maar dit pakket niet. . . . .

Ik verwacht nu wel een oplossing. Ik denk dat het pakket gewoon is achter gebleven in Eindhoven. Mocht de koerier/ bezorger beweren dat er 2 pakketten zijn geleverd dan graag de naam van de koerier en gaan we aangifte doen. Ik werk vaak met DHL en jullie komen elke week een paar pakketten bezorgen. Deze situatie verslechtert mijn indruk van jullie en zou nu niet snel naar jullie organisatie overstappen met mijn eigen pakketten

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Lammers,Onze oprechte excuses voor onze late reactie.Heeft u inmiddels al wat vernomen van uw verzender? Wij lezen namelijk in het dossier terug dat wij hebben aangegeven dat de verzender een claim hiervoor kan indienen.Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare
    J.Lammers
    Leverancier beweerd nog dat wij hem ontvangen hebben. Graag ontvang ik een verklaring van DHL dat het pakketje niet geleverd is zodat ik bewijs heb.
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Lammers,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij hebben uw verzender op 27 mei een mail gestuurd waarin wij aangeven dat de zending niet door u is ontvangen. Geeft u verzender nog steeds aan dat u de zending heeft ontvangen?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?