Klacht DHL Express: Zending komt niet aan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303781
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is al een aantal dagen niet leverbaar ivm “overmacht”. DHL verwijst naar de verzender (Lidl) om een onderzoek te starten.
Rare gang van zaken en totaal geen vertrouwen meer in DHL.

De oplossing

Onmiddellijke levering van het pakket

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad vreemd dat uw zending tot twee keer toe een overmacht melding heeft ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging die hierdoor ontstaan is. Vandaag staan de ending alsnog in levering tussen 11:00 en 15:00 uur. Mocht u de zending vandaag vandaag niet ontvangen dan wil ik u toch adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender. Zij kunnen dit namelijk verder oppakken met DHL en de gegevens verstrekken die benodigd zijn voor het starten van een onderzoek. Hopelijk kunt u het pakket vandaag in ontvangst nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zending nog niet aangekomen, onderzoek is reeds gestart door Lidl.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen