Klacht DHL Express: Zending moet volgens track&trace van DHL zijn afgeleverd maar hebben we niet ontvangen

# 193884
CC

Zending JVGL400437633198091 is volgens DHL op 01-11-2016 om 18:41 uur afgeleverd op het gewenste adres. Daar is het niet bezorgd. Via jullie website https://www.dhlparcel.be/nl/contact-dhlparcel op 2 november 2016 een klacht achtergelaten: tot vandaag 5 november niet op gereageerd. De leverancier van het pakket op 2 november 2016 een mail gestuurd, zij hebben al 2 x gebeld, maar nog steeds "geen reactie van de vestiging in Nederland".
We wachten met smart op de zending, kunt u ons een nummer/mailadres geven, waarop wij wel reactie ontvangen?

DHL: Aflevering van het bestelde en betaalde product, zoals het volgens mij hoort.

DHL Express
    Beste Kitty,

Ik kan op uw zendingsnummer vinden dat we hoogstwaarschijnlijk een foutief leveradres hadden en u daarom uw pakket niet heeft mogen ontvangen. Ik zie tevens dat de verzender u inmiddels een pakket naar uw huisadres heeft verzonden.

Lea
    DHL Parcel
    CC
    De directe afhandeling bij DHL laat tot heden toe op zich wachten. De reactie hier op Klantenkompas is de eerste reactie van hun zijde. De leverancier heeft alles netjes opgelost!

CC

Ook een klacht indienen over DHL Express?