Opgelost door DHL Express: Zending niet gevonden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 398301
Gebruiker
Emmmy.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als ik mijn track and trace code invoer , krijg ik de melding dat mijn pakket niet te vinden is. Ik heb al contact opgenomen met de webshop en dhl en die zeggen beiden dat de track and trace code van 2016 afkomstig is en niks kunnen vinden van de t&t in het systeem. Het zou bezorgd worden tussen 14:00 en 18:00. T&T code: 3SDGB100918526
Kan het pakket vertraagd zijn of vermist?

Mvg,

E.A

De oplossing

Ik zou graag een oplossing willen en alsnog mijn pakket ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Uw zending is gisteren bij ons gesorteerd en zal vandaag tussen 14 en 18 uur bij u worden aangeboden. Via de Track&Trace kunt u waarschijnlijk op dit moment wel meer vinden.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Emmmy.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn pakket bleek vertraagd te zijn en wordt vandaag bezorgd tussen 14:00 en 18:00.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen