Klacht DHL Express: Zending op container afgeleverd

Klachtnummer
# 166850
Gebruiker
F
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag 3 mei hebben ik en mijn moeder 2 rugzakken besteld op Wehkamp (Nomad Orchid Phantom). Woensdag 4 mei zou dit pakket bezorgd worden door DHL tussen 11:00 en 15:00. Na lang wachten en kijken in de brievenbus treffen wij nog steeds geen pakketje aan. Maar wanneer 16:00 de deurbel gaat dachten wij: ''Hier is ons pakketje!''. Mijn moeder gaat kijken. Wanneer ze de deur open doet, staat daar geen bezorger maar een buurman, die 3 huizen verder van ons af woont, met het pakketje . Hij vertelt dat hij dit pakketje vond op de container midden in de straat en hij onze naam er op zag staan. Ook lag er een briefje bij van DHL met daarop geschreven: ''Het pakje ligt op de container.'' Wij vinden dit geen manier van bezorgen. Het pakje had gemakkelijk gestolen kunnen worden of door de vuilnisman mee kunnen worden genomen en dan was het pakketje zeker niet bij ons terecht gekomen.

De oplossing

Wij vinden dat dit geen manier van ''bezorgen'' is en willen onze bezorgkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen