Klacht DHL Express: Zending wordt nooit bij ons aangeboden, nu moeten wij 40km+ rijden om de zending afhalen.

Tom_82

Wij wachten op onze bestelling...
Volgens de tracking wordt de zending 2 keer geprobeerd te leveren. Een keer zijn wij volgends de tracking niet thuis geweest (klopt niet) en de tweede keer zijn we gesloten geweest (klopt zeker niet)!?

Helaas is nooit iemand bij ons geweest en wij moeten nu 40km+ rijden om de zending maandag van de CityHub aftehaalen. Dit is erg vervelend voor ons! Ik snap dat jullie het druk hebben, maar valse meldingen gebruiken is écht niet oké!

Zending opnieuw aan ons adres leveren en voor de toekomst niet onjuiste meldingen op de tracking plaatsen.

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat de meldingen dat u niet thuis zou zijn geweest niet kloppen.

Wat vervelend om te horen. Uw pakket ligt inderdaad vanaf maandag klaar om te worden afgehaald. Bent u niet in staat om te zending daar af te halen? Neemt u dan vooral contact op met de verzender, deze kan de zending nog een keer in levering laten zetten.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?