Klacht DHL Express: Zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446590
Gebruiker
Rambos116
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zit al 4 weken op een pakket uit duitsland te wachten van DHL met track and trac kom ik ook niet verder krijg 12 nummers en track en trac vraagt 10 nummers, met telefonisch contakt word je door verwezen naar track and trac wat niet werkt, De verzender gebeld en die laat het uitzoeken en krijgt ook geen gehoor. Antwoord we hebben het druk, moet je dan eeuwig op je pakketje wachten, levertijd 3 dagen, ik wacht al 4 weken

De oplossing

Betere voorlichting en niet 3 dagen leveren en 4 weken wachten en nog niks binnen. schandalig, heb auto onderdelen besteld en moet een auto afleveren , en klant boos wacht al 4 weken

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken en er moet inderdaad een onderzoek opgestart worden door de afzender. Ik heb even voor u gekeken en het onderzoek loopt helaas nog niet. Ik wil u daarom vragen het opnieuw te melden bij de afzender, zodat ze een onderzoek voor u op kunnen starten.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rambos116
Datum
Uiteindelijke oplossing
De verzender heeft 12 mei al naar een onderzoek gevraagd, maar tot op heden niks vernomen, en heeft voor s de 2e keer een onderzoek gevraagd, maar ze waren er aan bezig maar we moesten geduld hebben. 6 april besteld, zou 24 april geleverd worden en het is nu 27 mei en we weten nog niks, wat moet je nou hier mee???
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen