Klacht DHL Express: zie hierboven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338435
Gebruiker
Gebruiker1542647840
Datum
1 reactie

Details

De klacht

weer niet bezorgd (pakketje nummer 9 dat zo loopt), ze zeggen dat je niet thuis bent, maar er is niet aangebeld

De oplossing

dat het bedrijf WEL aanbeld, en gewoon de bezorger terug stuurd onmiddelijk als dit gebeurd

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen, meneer/mevrouw van der Vegt,

    Wat naar dat het zoveelste pakket alweer niet bezorgd is. Ik heb de zending kunnen terugvinden aan de hand van uw postcode en huisnummer. Ik ga ervan uit dat de chauffeur op een verkeerd adres is geweest waardoor hij de melding niet-thuis heeft gegeven. Ik zal hiervan een melding maken zodat dit besproken zal gaan worden met de chauffeur. Uw pakketje is inmiddels afgeleverd op het Servicepoint naar keuze.

    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Eveline
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1542647840
Datum
Uiteindelijke oplossing
de volgende dag terug komen, maar dit vind ik geen service. Aangezien dit de zoveelste keer is dat het gebeurd, dat we WEL thuis zijn, andere mensen WEL onze bel kunnen gebruiken (dus onze bel doet het prima de zelfde avond) en dat ze dan zeggen dat we ' niet' thuis waren. Ze hebben het niet geprobeerd. En als je dan meteen belt, willen ze niet de bezorger terug sturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?