Klacht DHL Express: Zie verhaal boven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444070
Gebruiker
Polo915
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Er zou gisteren avond een pakketje bij mij bezorgd worden,heb de hele avond zitten wachten maar er is niets bezorgd. Kijk ik later mijn track en trace na staat dat de chauffeur is geweest.Nou echt niet hoor,heb nog gevraagd bij de buren omdat ik op 53A woon en de buren op 53.Er lag ook nergens een briefje in de bus.Dit is al zo vaak gebeurd , ik kijk nu al als ik ergens bestel en er staat bezorgen door DHL dan doe ik het niet eens meer.Ben zo boos en vind het in en in triest dat dit zo vaak al is gebeurd.Bar slecht.

Gewenste oplossing

Geven steeds aan dat de chauffeur wel is geweest, dus verwacht niets.
Geboden oplossing
Zeggen makkelijk sorry.Heel slecht vragen niet eens na hoe het echt zat.Terwijl de chauffeur dit wel verteld aan de klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u uw pakket nog niet heeft. Heeft u voor mij u e-mailadres? Dan ga ik een navraag voor u uitzetten.

    Met vriendelijke groet,

    Jasmin
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Polo915
    Datum
    Goedemiddag.

    Heb het pakje inmiddels,alleen zei de bezorgen dat er helemaal niemand aan de deur is geweest.Goede reclame DHL, mensen een bericht sturen dat je de bezorger hebt gemist,terwijl hij helemaal niet is geweest.Zwaar teleurgesteld maar dit is al vaker gebe9bij jullie.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Fijn dat het pakket nu bij u afgeleverd is. Mijn excuses dat de bezorger het niet dinsdag al heeft afgeleverd. Ik vrees dat mijn collega dan toch op een verkeerd adres heeft gestaan dinsdag.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen