Klacht DHL Express: zie wat is je klacht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 332201
Gebruiker
MWE#1
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Klacht! Pakket afgeleverd terwijl ik niet thuis was.
Gewoon achter de kliko gezet. Was een groot pakket en duidelijk zichtbaar voor derden.
Schandalig dat een bezorging zo moet plaatsvinden.
Buiten het feit dat er iets niet leesbaar op de gemist bezorgkaart staat.

De oplossing

Een genoegdoening.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Dhr/Mw Wernert,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Het is onze chauffeurs verboden pakketten onbeheerd achter te laten vanwege het risico of diefstal en/of beschadiging.

    Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

    Met vriendelijke groeten,
    Dhl Parcel
    Eva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MWE#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou graag een terugkoppeling willen zien nav het gesprek met de bezorger. De bezorger zou bijvoorbeeld ook bij ons langs kunnen komen en zijn excuses aanbieden. Dan pas kan ik er van overtuigd zijn dat de klacht is begrepen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen