Klacht DHL Express: Zogenaamd de bezorger voor een dichte deur

Kimberley.intveen

Ik blijf vandaag speciaal thuis, om te wachten op mijn pakketje. Volgens de track trace zou deze er tussen 11.00u en 15.00uur zijn. Ik heb vandaag een paar keer de track trace code geopend, waarop vaak te zien was dat mijn pakketje nog onderweg was. Tot ik tot mijn schrik om 14.30uur zag dat de bezorger mij een paar minuten geleden heeft gemist. Terwijl ik thuis op de bank zit te wachten op mijn pakketje. Daarnaast heb ik bij de bezorger expres aangevinkt dat het bij de buren mag worden bezorgd. Dus ook dat, is nu niet geprobeerd. Want er zijn genoeg buren thuis in het appartementen complex waar ik in woon.

Normaal slaat PostNL ons complex al over en krijg ik de melding dat ik niet thuis was. Of de bezorger stuurt uit het niets mijn pakketje naar de Primera (zonder daar een briefje van in mijn brievenbus te doen). Dus daar ben ik het ondertussen wel van gewend. Van DHL had ik altijd meer hoop, want daar is het nog niet zo vaak fout gegaan. Alhoewel dit ook niet de eerste keer is, dat het mis gaat met mijn pakketje.

1. Het pakketje vandaag nog wordt bezorgen (zeer waarschijnlijk niet mogelijk)
2. Dat DHL de desbetreffende medewerker erop aanspreekt en dit in de toekomst niet meer laat gebeuren

DHL Express
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?