Klacht DHL Express: Zoveelste 'sorteerfout' waardoor pakket niet is geleverd

Klachtnummer
# 423186
Gebruiker
Clo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is al de tweede keer dat mijn pakket niet op tijd wordt geleverd in verband met een 'sorteerfout'. Hoe kan dit toch?! Met PostNL heb je dit soort ongein nooit!

Ik baal nu op voorhand al, als ik zie dat een webshop levert met DHL want je kan er standaard een week extra levertijd bij optellen. Waardeloos.

De oplossing

Zsm mijn pakket leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw pakket vertraging heeft opgelopen.

    Dagelijks worden er duizenden pakketjes gesorteerd. Het kan dus weleens voorkomen dat een pakketje verkeerd wordt gesorteerd. Ik begrijp dat het vervelend is dat dit nu al de tweede keer is en dat u weer langer op het pakketje moet wachten. Een sorteerfout is vaak verholpen binnen 2 werkdagen. Mocht u woensdagochtend geen nieuwe scans zien via de track&trace, dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met de verzender. De verzender kan voor u een onderzoek bij ons opstarten om meer duidelijkheid te krijgen over deze situatie. Mijn excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen