Klacht DHZsupermarkt.nl: levering vloercoating

Anoniem

ik heb een bestelling gedaan bij DHZsupermarkt.nl betreffende vloercoating,na het
aanbrengen leek het mij niet de goede kleur,dit heb ik gemaild naar DHZ,verkoper mailde
dat dit de juiste kleur was, en ik niet de bal bij hem moest leggen als mij de kleur niet aanstond
ik heb toen aangeven dat hij dan maar moest komen kijken,hierop geen reactie,na,en een telefonisch contact,beloofde hij mij tegemoet zou komen,en een nieuwe coating zou sturen,.
dit gebeurde echter niet,tenslotte heb ik gemaild dat ik overwoog om de consumentenbond
in zou schakelen.daar werd zeer snel op gereageerd,met de woorden dat ik niet zo hoog van
de toren moest blazen,en hij niets voor mij ging doen omdat ik er op uit was om een gratis
coating te krijgen ,ik voel mij neergezet als oplchter,en ik eis dan ook excuses en mijn geld
terug. desgewnst kan ik u een kopie sturen van ons mailverkeer.

eis geld terug en excuses van DHZsupermarkt.nl

Wij vinden dat DHZsupermarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DHZsupermarkt.nl?