Klacht DHZsupermarkt.nl: levering vloercoating

Klachtnummer
# 8996
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een bestelling gedaan bij DHZsupermarkt.nl betreffende vloercoating,na het
aanbrengen leek het mij niet de goede kleur,dit heb ik gemaild naar DHZ,verkoper mailde
dat dit de juiste kleur was, en ik niet de bal bij hem moest leggen als mij de kleur niet aanstond
ik heb toen aangeven dat hij dan maar moest komen kijken,hierop geen reactie,na,en een telefonisch contact,beloofde hij mij tegemoet zou komen,en een nieuwe coating zou sturen,.
dit gebeurde echter niet,tenslotte heb ik gemaild dat ik overwoog om de consumentenbond
in zou schakelen.daar werd zeer snel op gereageerd,met de woorden dat ik niet zo hoog van
de toren moest blazen,en hij niets voor mij ging doen omdat ik er op uit was om een gratis
coating te krijgen ,ik voel mij neergezet als oplchter,en ik eis dan ook excuses en mijn geld
terug. desgewnst kan ik u een kopie sturen van ons mailverkeer.

De oplossing

eis geld terug en excuses van DHZsupermarkt.nl

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DHZsupermarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHZsupermarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen