Klacht DHZsupermarkt.nl: MENINGSVERSCHIL OVER KLEUR COATING

Klachtnummer
# 7148
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

8-6-2012 Heb ik bij DHZsupermarkt.nl een vloercoating gekocht ,na aanbrengen van de coating is het volgens mij niet de goede kleur,gemaild met de webshop over dit probleem
vervolgens werd er geantwoord dat dit de goede kleur was,en dat als mij de kleur niet aanstond
ik de bal niet bij hen moest neerleggen.Daarop heb ik de verkoper gevraagd om dan te komen kijken,maar geen reactie,vervolgens gebeld met de verkoper,ondanks dat er werd beweerd dat de kleur wel goed was ,beloofde verkoper mij kosteloos een nieuwe coating te sturen.maar na 3 weken niets geleverd,bellen gaf geen resultaat,gemaild met de vraag waarom men zo met klanten omgaat,en dat ik er over dacht om met deze klacht naar consumentenbond te gaan,toen zeer snel mail van verkoper,die er mij van beschuldigt dat ik er op uit was om een gratis coating te krijgen,maar hi daar vanaf zag.Op zijn minst wil excuses van verkoper ,omdat ik niet wens neergezet te worden als oplichter.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DHZsupermarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHZsupermarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen