Klacht Diaconessenziekenhuis Utrecht: Andere medicijn gekregen dan waarom ik vroeg. Herhaalrecept is HERHAAL recept, niet wat anders.

YasminPil#1

17 dec 2018 om 19:16 heb ik de DIENSTAPOTHEEK Utrecht gebeld of zij mijn herhaal recept YASMIN pil op voorraad hebben. Zij vroegen mijn gegevens ter verificatie en zagen inderdaad dat mijn aanvraag klopte, waarop zij ten blijk gaven daar 1 doosje van op voorraad te hebben. Ik was gelukkig en heb mijn man erop afgestuurd om het op te halen omdat mijn zoontje thuis lag te slapen. Mijn man rijdt daar heen komt terug, is een uur onderweg geweest. Bij thuiskomst zie ik dat het helemaal niet de Yasmin pil is maar een Ethinylestradiol/Drospirenon Sandoz. Je zou toch zeggen als je leest wat mijn herhaalrecept en je confirmeert het, dat t toch niet te verwarren zou moeten zijn, ook gezien het feit dat ik duidelijke taal heb uitgesproken, namelijk Yasmin pil. Vervolgens heb ik om 21:51 weer terug opgebeld dat ze de verkeerde heeft meegegeven, waarop zei antwoordde “Nee het is gewoon hetzelfde”. Ik zei dat ik dit niet heb aangevraagd en dat ik de juiste wilde. Ik vroeg “Heb je wel de Yasmin Pil?” Zegt ze “NEE”. Ik zei vervolgens dat ze dat wel eerder mocht zeggen voordat mijn man n uur in de auto had gezeten. Ik zei dat ik deze pil niet wilde, waarop ze zei dat ik het terug mocht brengen. Vandaag 18 dec 2018 rond 15:00 is mijn man terug gegaan, bleek het gesloten te zijn. Bij de informatie balie zeiden ze dat mijn man bij de hoofdingang Diaconnessenhuis moest zijn. Daar heeft hij weer n uur in de rij gestaan om vervolgens te horen dat zij niets retour namen omdat t niet om dezelfde apotheek gaat en dat we dus savonds weer terug moesten gaan naar de Dienstapotheek Utrecht. Rond 19:48 kwamen we daar aan bij de balie en toen werden wij direct al onbeschoft behandeld en niet normaal te woord gestaan. Dat blonde meisje met het lange haar van rond de 25 jaar liep gewoon weg nadat ze zei “Nee je krijgt je geld niet terug”. Vervolgens heeft alle personeel geen service aangeboden, mij gewoon laten staan. Ze hebben zelfs de bewaker erbij gehaald omdat ze zelf niet te woord wilden staan. Met 2 minuten stond ik met de bewaker te praten, alsof we crimineel zijn. Vraag enkel alleen maar om een Anticonceptiepil. De juiste dan natuurlijk wel te verstaan, lijkt me toch het goedrecht, heb er tenslotte voor betaald. Ik voel me besodemieterd en gedwongen een ander product te accepteren. Uiteraard ben ik dit natuurlijk niet van plan.

EXCUUS AANBIEDEN & Mijn geld retourneren. Voor andere mensen ook ; dienst verlenen waarom gevraagd wordt.

Wij vinden dat Diaconessenziekenhuis Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Diaconessenziekenhuis Utrecht?