Klacht Diamond airco: Slecht geïnstalleerde Daikin airco binnenuit

Klachtnummer
# 540995
Gebruiker
D.G. Lemmert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bedrijf heeft een airco bij ons geïnstalleerd waarvan 1 unit in onze slaapkamer is. Deze produceert bij gebruik van de airco regelmatig een storingsgeluid. Wij komen daardoor s avonds niet in slaap. De monteur / tevens eigenaar van dit bedrijf constateerde dat dit door een condensator pompje kwam die tegen binnenkant van kast aan trilde. Om dit te verhelpen zou hij een ander pompje aansluiten buiten de airco unit om. Hier wachten we alleen nog steeds om. Het probleem is 2 mei jl aangemeld en nog steeds niet geregeld. Er zijn al een aantal afspraken met dit bedrijf gemaakt maar daar komt telkens iets tussen met elke keer weer een nieuwe reden voor het uitstel. We zijn dit zat en willen voor eens en altijd dat hij dit snel oplost.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk dit probleem verhelpen zodat we weer van onze nachtrust kunnen genieten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diamond airco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diamond airco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen