Klacht Diamond Point: Diamond point slechte klantenservice, ring van 1700 euro binnen 2 dagen kapot. Oplossing tegoedbon..

MarijeK

Ring gekocht van 1700 euro. Binnen 2 dagen ring kapot. Terug naar Diamond point in de bijenkorf. Men wilde de ring laten repareren. Reparatie door mij te betalen. Na behoorlijke discussie bood men 'coulance' aan ('absoluut niet te verwarren met garantie') en hoefde ik niet de reparatie te betalen. Moest veel vragen beantwoorden of ik écht niets geks had gedaan, hoe dit mogelijk was enz. Ik was het overigens zeer oneens met reparatie. Een nieuwe ring die na 2 dagen kapot gaat, dient mijns inziens vervangen te worden door een nieuw exemplaar. Gezien het bedrag mag ik perfecte kwaliteit verwachten.
Op 11 augustus gerepareerde ring opgehaald. Deze ging wederom kapot op 17 augustus.
Geklaagd en men bood eindelijk een nieuwe ring aan. Deze bewust een fractie groter besteld zodat ring makkelijker om en af zou gaan.
Op 8 oktober nieuwe ring opgehaald. S nachts afgedaan wat ik nog nooit met een ring gedaan heb. Maar goed, blijkbaar kwetsbare ring dus vooruit.
Op 20 november ring op meerdere plaatsen gebroken. Klacht ingediend en om geld terug gevraagd. Diamond point biedt slechts een tegoedbon om 'uit hun geruime assortiment een nieuwe ring te kiezen'. Dat wil ik niet, ik heb jaren gespaard voor exact deze ring. Hier loopt het stuk, ze willen niets meer doen. En ik wil geen 'dan maar die ring' van DP voor dit -voor mij astronomische bedrag.

Diamond Point
    Wat vervelend dat u deze ervaring hebt gehad. Ik ga uw klacht oppakken en zal telefonisch contact met u opnemen.

Diamond Point

Ook een klacht indienen over Diamond Point?