Klacht Diamond Point: Geen service bij kapot gaan ring

Quinta

Ik heb een dure ring gekocht bij Diamond Point in Eindhoven en na iets meer dan een jaar is er een steentje uitgevallen.

Vervolgens lever je de ring in voor reparatie en dan krijg je een bewijs dat de kosten 0 euro zijn. Een paar weken later krijg je een email of je wilt bevestigen dat je 65 euro moet betalen voor de reparatie. Op dat moment kun je niets anders doen dan ja zeggen.

Naderhand een klacht ingediend en dan wordt je niet eens serieus genomen. Iedereen die een mooi sieraad wil kopen raad ik aan om ergens anders je geld te besteden, waar de sieraden niet kapot gaan en waar er wel service geleverd wordt.

Ik wil dat er serieus naar mijn klacht gekeken wordt in plaats van afgescheept te worden met een standaard antwoord.

Daarnaast vind ik het niet meer als normaal als je iets ingeleverd meteen te horen krijgt als er kosten zijn zodat je op dat moment kan beslissen en niet pas later als het sieraad al daar ligt.

Diamond Point
    Goedemiddag, de garantievoorwaarden staan op https://www.diamondpoint.net/nl/klantenservice/garantie-service/. Diamond Point kijkt altijd als eerste of een sieraad onder garantie in orde gemaakt kan worden. Deze beoordeling wordt gedaan in het atelier door onze goudsmeden en kan soms ook al in de shop gedaan worden. Valt een reparatie buiten de garantie, dan ontvangt u een prijsopgave. Vervelend dat u het zo ervaren hebt. We zouden graag nog een keer naar uw verhaal luisteren. Er wordt vanuit Diamond Point Eindhoven telefonisch contact met u opgenomen. Nog een fijne middag toegewenst! Met vriendelijke groet, Diamond Point

Ook een klacht indienen over Diamond Point?