Opgelost door Diamond Point: Geld terug en geen tegoedbon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 384618
Gebruiker
Sv2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een ring voor mijn verjaardag gehad twv €145,- nu is deze al twee keer stuk gegaan en heeft de parel losgelaten. Twee maal gerepareert. Nu wil ik graag mijn geld terug, maar krijg ik een tegoedbon van €145,-. Ik ben nu dus verplicht om een duurder artikel te bestellen en dus BIJ te betalen, aangezien alles voor de rest begint bij €295,- terwijl dit mijn verjaardagscadeau hoort te zijn. Ik wil mijn geld terug en geen tegoedbon.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Diamond Point
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Diamond Point heeft altijd als doel om een goede oplossing te vinden voor een probleem wat een klant ervaart.
    In dit geval hebben wij één maal een reparatie uitgevoerd. Toen mevrouw een tweede keer met hetzelfde probleem terug is gekomen, hebben we haar een ander voorstel willen doen. We zien graag dat een klant tevreden is over haar sieraad en dit met plezier draagt. Dit type sieraad lijkt, na twee keer pech te hebben gehad, niet geschikt voor mevrouw. Daarom hebben wij haar voor het volledige aankoopbedrag een tegoedbon aangeboden. Binnen het aankoopbedrag hebben wij een ruime keuze aan sieraden. Helaas lukt het mevrouw niet om een keuze te kunnen maken. Wij hebben besloten de koop geheel te ontbinden en het aankoopbedrag zal worden teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sv2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Diamond Point?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen