Klacht Diamond Point: Gloednieuwe ring van 600 euro binnen twee maanden kapot. Moet reparatie zelf bekostigen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 543510
Gebruiker
Sprangers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Prachtige ring van 600 euro gekocht bij Diamond Point, is bínnen twee maanden kapot. Ook bij mij werd gedaan alsof ik er ''rare dingen'' mee had gedaan.
De ring is opgestuurd naar het atelier, ik kreeg een mail dat ik moet betalen voor de reparatie, want ook dit valt niet onder garantie. Men zegt dat ze een ''çoulance prijs'' bieden.
Geld terug voor de ring is geen optie. Het lijkt mij zeer slechte kwaliteit. Het begint mij steeds meer te lijken dat je opgelicht wordt door dit bedrijf. Van een kennis vernomen dat zij een ketting had die ook binnen zeer korte tijd kapot ging, moest hiervoor ook betalen, heeft dit geweigerd. Men ging hier uiteindelijk mee akkoord.

Ik ben absoluut niet te spreken hierover.
Je wordt als koning(in) behandeld bij de aankoop, maar zodra die rond is, en er is iets met het juweel, dan is dat gauw afgelopen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de reparatiekosten voor rekening van Diamondpoint komen.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing geboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Diamond Point is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sprangers
    Datum
    Graag een reactie a.u.b.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Diamond Point?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen