Klacht Diamond Point: Oorbellen terugbrengen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 623275
Gebruiker
Ece1997
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nooit van je leven hier wat halen. De manager: [Persoonsgegevens verwijderd door moderator] is echt afschruwelijk. Zij is tevens de manager van Diamondpoint. Vraag me af waar zij voor bevoegd is.. Ze behandeld je zo niet eerlijk als klant. Mijn man had oorbellen gekocht in Amstelveen. Een collega in Amstelveen heeft verteld dat je je geld terug krijgt als je het terug brengt. Dit is een van de reden dat mijn man zonder mij het heeft gekocht. Vervolgens kom ik in Rotterdam aan om het terug te brengen. Kunnen ze eerst het product niet vinden, want het ene meiske uit Amstelveen heeft mijn man geen ceritificaat gegeven + niet in het systeem afgeboekt om het zo te noemen :). Vervolgens vinden ze na een half uur het product door Amstelveen te bellen komt [Persoonsgegevens verwijderd door moderator] me nog eens vertellen dat ik geen geld terug krijg volgens hen voorwaarden die nooit zijn besproken! Schandalige service voor belachelijke prijzen. Totaal niet de klant behandelen als koning. En nog eens tee beveiligers roepen, omdat ik een discussie met haar aanga. Haha! Lekker proffesioneel. Heb nu camera beelden opgevraagd ben benieuwd of ze me echt gaat helpen. Volgens [Persoonsgegevens verwijderd door moderator] wilde mijn man ook geen adres geven 😂. Echter is mijn man niks gevraagd. Enkel om te betalen en weg te gaan (vlak voor sluitingstijd). Heel eerlijk dit allemaal voor de zak wat je betaald. Echt shit waard. NOOIT hier kopen (Amstelveen vooral niet). De medewerksters in Rotterdam waren tevens wel super vriendelijk. Dank voor jullie begrip.

Gewenste oplossing

[Persoonsgegevens verwijderd door moderator] moet haar excuses aanbieden hoe ze omgaat met haar klanten. Ik wil mijn geld terug want haar medewerkster heeft niks gezegt tegen ons.
Geboden oplossing
Alle verwijtingen en alle schandalige handelingen die zijn verricht tussen anderen. Terwijl ik als een klant me geld terug probeer te krijgen (zoals beloofd). Ik vertel haar eerlijk alles, ze gelooft me voor geen meter en verwijt dingen in mijn mond. Zo triest dat je zoveel geld betaald en nog eens zo een service terug krijgt. En dan nog aanhoren: oh ja het waren twee mannen die kwamen toch. Grappig om aan te horen dat mijn man zo iets duurs hoort en dan nog eens gezeik over zich heen krijgt. Lekkere waarde laten jullie mij hechten. De medewerksters van Rotterdam echt top. Maar dat meisje van Amstelveen, licht getint en bruin haar. Hoop dat ze eerlijk toegeeft dat ze geen certificaat heeft gegeven, geen goede uitleg mbt hun voorwaarden etc. Lekker makkelijk zo voor sluitingstijd nog even knallen, zonder het goed verwerkt te hebben. TRIEST
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Diamond Point
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    [Op verzoek van het bedrijf is deze reactie verwijderd door moderator]

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Diamond Point?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen