Klacht Diamond Point: waardebon ontvangen na retourneren, collectie spreekt me al maandenlang niet aan
Details
Klacht
Vorig jaar diamanten oorbellen (groeibrilliant collectie) cadeau gekregen twv €1000. Die waren echter zo klein (het zag eruit als een stip op mijn oor) dat het er eerder grappig uitzag dan mooi. Oorbellen terug, waardebon ontvangen.Ik wil oorbellen kopen voor mijn trouwdag die deze zomer plaatsvindt, dus maandenlang houd ik de diamond point collectie in de gaten voor mooie oorbellen.. Ik moet zeggen dat ik ontzettend teleurgesteld ben in de collectie: wat een oubollig design! Ook nog weinig witgouden sierraden onder de €1000! Het enige wat me aanspreekt is de mariogold collectie, maar die is alleen in geelgoud verkrijgbaar terwijl ik alleen witgoud draag. En ik heb al een witgouden setje van diamond point dat ik niet dubbel hoef. Verder zie ik al maandenlang niets dat ik zou willen kopen en nog 1000€ bijbetalen voor een mooie groeibrilliant kan ik niet gezien de kosten voor de trouwdag.
Ik wil me niet meer genoodzaakt voelen iets bij diamond point af te nemen, omdat ik maar iets moet kiezen wat ik niet leuk vind of nog een flink bedrag moet ophoesten voor een groeibrilliant. Ik wil geen waardebon, maar mijn geld terug.
Ik raad niemand aan om hier zomaar een cadeau te kopen, de collectie is mijns inziens veel te oubollig daarvoor en voor mensen die witgoud dragen is er ook nog weinig keuze om iets met een waardebon van 1000€ te kunnen.
Gewenste oplossing
Ik wil geen waardebon, maar mijn geld terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.