Klacht Diamondpaintinghuis.nl: verkeerde bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 550745
Gebruiker
j
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb een bestelling gedaan en kwam er achter dat ik per ongelijk schilderen op nr heb besteld in plaats van diamont painting ,en 3 uur na de bestelling gemaild en gebeld om het te veranderen ,maar geen contact te krijgen .Op de site kun je binnen een dag je bestelling anulleren ,maar na 5 dagen kreeg ik pas antwoord en was de bestelling al verzonden en dit kan niet en ik heb het pakket nog steeds niet binnen ,en wil mijn geld terug of er een diamond painting van maken van mijn bestelling ,maar dat kan niet zeggen ze..nu willen ze het de verkeerde bestelling weer na me toe sturen ,maar heb gevraagd of ze nu de goede ¨¨diamond painting ***willen toe sturen .
maar dat kan niet en mijn geld krijg ik ook niet terug DIT KAN NIET

lees hun revieuws maar eens ,alleen maar slecht

Gewenste oplossing

mijn geld terug of er diamond painting van maken
Geboden oplossing
de goede bestelling leveren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Diamondpaintinghuis.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Diamondpaintinghuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen