Opgelost door Diamondpaintingwereld.nl: wil gewoon mijn geld terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444385
Gebruiker
servosjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn dochter heeft op 7 april een Diamond Painting besteld
en heeft nu na 6 weken nog niets ontvangen
zij wilde haar geld terug hebben maar kregen te horen u moet nog even wachten maar dat willen wij niet meer en willen on geld terug

dit is dan het antwoord.
Beste Jamie,


Ik zie dat de bestelling op 7 april is geplaatst. Momenteel ervaren wij enorme drukte bij onze leverancier en bij de pakketdiensten. Alle maatregelen die genomen zijn zorgen voor vertragingen in de productie en de verzending. Momenteel gaan wij uit van een geschatte levertijd van 4 tot 6 weken vanaf het moment van bestellen. We werken er met man en macht aan om deze levertijd zo snel mogelijk weer naar de originele levertijd te krijgen. We hopen dat deze situatie van overmacht snel weer voorbij is. Wij doen in ieder geval ons uiterste best en merken dat de klanten hier gelukkig begrip voor hebben.


We houden de verzending van het pakketje goed in de gaten en zullen er dan ook voor zorgen dat deze in goede orde wordt geleverd, helaas wel iets later dan je van ons mag verwachten.


Wens je toch liever te annuleren na deze inforamtie, dan hoor ik dat graag. Ik moet dan namelijk eerst navraag doen bij de leverancier of dit nog mogelijk is.


Voor nu in ieder geval nog een fijne dag gewenst!


Met vriendelijke groet,


Kirsten

Klantenservice medewerker

De oplossing

wij willen ons geld terug
wachten nu al 6 weken wind het wel mooi zo

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diamondpaintingwereld.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    servosjes
    Datum
    is opgelost krijgen ons geld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
servosjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Diamondpaintingwereld.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen