Klacht Didalus (bestaat niet meer): Besteld product niet geleverd en slechte communicatie

Klachtnummer
# 93787
Gebruiker
DeniseD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik ervaar hetzelfde in de communicatie van Didalus. Het bestelde product wordt niet geleverd, je wordt niet op de hoogte gehouden en de klantenservice registreert niet wanneer je contact met hen hebt gehad. Ben nu al veel tijd en belkosten kwijt aan iets simpels als het (drie maal) doorgeven van mijn adres...

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen