Klacht Didalus (bestaat niet meer): Bestelling niet ontvangen en geen geld retour

Klachtnummer
# 112632
Gebruiker
Utrecht1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 februari 2015 heb ik een bestelling gedaan bij Parfumvoorjou van Didalus. Het ging om Boss Woman 90.0 ml van €79.94. Na een aantal weken had ik deze bestelling nog niet ontvangen. Ik heb toen wekelijks met de klantenservice van Didalus gebeld over de status van deze bestelling. Na zo'n 5 telefoontjes kreeg ik te horen dat Boss Woman niet meer leverbaar was en ik een andere keuze moest maken. Toen heb ik op 22 mei j.l. een bestelling gedaan voor Calvin Klein Sheer Beauty van 50.0 ml ter waarde van €68.99 en met het verzoek om de €10,95 (het verschil tussen de eerste en de tweede bestelling) aan mij terug over te maken. Inmiddels heb ik noch mijn bestelling van Calvin Klein Sheer Beauty ontvangen, noch dit bedrag retour gekregen en kan ik Didalus ook niet meer bereiken per telefoon.

De oplossing

Ik zou graag zo spoedig mogelijk deze bestelling afronden en mijn product (Calvin Klein Sheer Beauty 50.0 ml twv €68,99) ontvangen en het resterende bedrag tussen mijn eerste en tweede bestelling twv €10,95 retour ontvangen op mijn rekening.

Gezien ik €40,- van het totaal bedrag heb betaald met een kerstgeschenk cadeaukaart van Mijnvoorjou kan ik dit bedrag niet retour ontvangen op mijn rekening. Daarom wil ik als nog een product bij jullie bestellen; Calvin Klein Sheer Beauty 50.0 ml.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen