Klacht Didalus (bestaat niet meer): Betaald maar sinds mei 2015 nog steeds niets ontvangen

Klachtnummer
# 117990
Gebruiker
Kecks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had in december een cadeaubon ontvangen van de firma Cool gift Card, deze bleek even later failliet te zijn en in maart van dit jaar hoorde ik dat ik de bon alsnog bij de firma Voor Jou mocht inwisselen. Ik was helemaal blij en zocht op 1.5.2015 een leuk cadeau uit. Aangezien ik voor mijn cadeau niet voldoend punten had, was een bijbetaling noodzakelijk. in de bestel- en betalingsbevestiging staat, dat ik mijn product rond 18.5.2015 zou ontvangen. Nu, 9.7.2015, en na een aantal mailtjes en telefoontjes, waar ik gemiddeld 10min in de wacht stond, heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ik zou nu graag mijn bestelling willen ontvangen en hoop hiermee succes te boeken.
Ik geef de hoop niet op, maar vind het wel schandalig hoe een bedrijf zo een zwakke service kan bieden.
Ik hoop spoedig van u te horen
Met vriendelijke groet
Kecks

De oplossing

Ik wil mijn bestelling graag zsm ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen