Klacht Didalus (bestaat niet meer): Blond voor jou

Miesb

Het begon allemaal met mijn bestelling bij Didalus en ik een foutje had gemaakt met de bestelling. Ik heb direct een mail gestuurd dat ik iets anders wilde en of dit mogelijk was. Hier is tot nu toe niet op gereageerd en dit was op 18 december 2014. Dan besluit ik toch maar op 20 december om een bestelling te doen van blond met de code, binnen 2 tot 8 werkdagen is de verzendtijd staat er duidelijk op internet. Toen ik na kerst niks had ontvangen heb ik nog eens gemaild waar ik geen reactie op kreeg. Vorige week heb ik contact op genomen en het pakket zou aan het einde van de week geleverd worden. Zojuist weer gebeld en krijg weer hetzelfde verhaal te horen. Zo te zien zijn er meerdere klachten. Waarom word er niet gecommuniceerd naar de klanten toe?

Levering en goede communicatie

Didalus (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Miesb
    Didalus heeft mij dinsdag gemaild, dat de bestelling eind deze week binnen moest zijn voor de 3e keer achter elkaar krijg ik hetzelfde te horen, op woensdag een mail dat het aan het eind van aankomende week word. Didalus registreerd helemaal niks en helpen klanten heel slecht verder! Hopen dat het nou aankomende week wel binnen komt.

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?