Klacht Didalus (bestaat niet meer): Geen code ontvangen van het fotoboek

Klachtnummer
# 125741
Gebruiker
orchidee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 juli en 27 augustus heb ik onderstaande mail gestuurd. Tot op heden niets gehoord. Ik kan telefonisch geen contact met u krijgen.

Goedendag,
Van afgelopen kerstpakket had ik het fotoboek gekozen.
Ik wilde gaan starten met het maken van het fotoboek, maar vind alleen onderstaande mail. (order is ontvangen)
Is het nog te achter halen welke code ik had, zodat ik het fotoboek kan maken?
Ik vind het echt heel vervelend, dat ik er nu pas achter kom.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Hanneke Leeuwenkamp
(medewerker UMC Utrecht)

De oplossing

Graag ontvang ik alsnog de code voor het maken van een fotoboek. Hieronder het product wat ik besteld had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?