Klacht Didalus (bestaat niet meer): Geen code ontvangen van het fotoboek

Klachtnummer
# 125741
Gebruiker
orchidee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 23 juli en 27 augustus heb ik onderstaande mail gestuurd. Tot op heden niets gehoord. Ik kan telefonisch geen contact met u krijgen.

Goedendag,
Van afgelopen kerstpakket had ik het fotoboek gekozen.
Ik wilde gaan starten met het maken van het fotoboek, maar vind alleen onderstaande mail. (order is ontvangen)
Is het nog te achter halen welke code ik had, zodat ik het fotoboek kan maken?
Ik vind het echt heel vervelend, dat ik er nu pas achter kom.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Hanneke Leeuwenkamp
(medewerker UMC Utrecht)

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik alsnog de code voor het maken van een fotoboek. Hieronder het product wat ik besteld had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen