Klacht Didalus (bestaat niet meer): Geen reactie op melding garantiegeval

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 118202
Gebruiker
DCV
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De keukenweegschaal die ik eerder als kerstpakket heb ontvangen is kapot. Ik heb 2 maal via het contactformulier op de website van VoorJou/Didalus dit garantiegeval gemeld, echter geen enkele reactie ontvangen. Zelfs geen ontvangstbevestiging. Mijn eerste melding dateert van een maand geleden. Telefonisch contact is niet mogelijk, steeds wordt het bandje afgedraaid dat alle medewerkers in gesprek zijn.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik een zelfde of vergelijkbare vervangende keukenweegschaal die wél correct werkt.
Geboden oplossing
Van Didalus heb ik niets meer gehoord, maar door contact op te nemen met de leverancier van de weegschaal (DOMO) heb ik wél tot een zeer bevredigende oplossing bereikt. DOMO heeft mij een nieuwe weegschaal toegestuurd. Hierbij was tussenkomst van klachtenkompas niet noodzakelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    DCV
    Datum
    Hoewel Didalus nu aanzienlijk ruim de tijd heeft gekregen heeft het geen enkele reactie gegeven. Niet op mijn bij Didalus ingediende klachten en niet op mijn klacht via klachtenkompas. Garantie van Didalus blijkt van geen enkele waarde te zijn. Zeer teleurstellend!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen