Klacht Didalus (bestaat niet meer): geen reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 118735
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

December 2013 kerstgeschenk besteld/ontvangen via werkgever.
Apparaat (accuschroefmachine Einhell) inmiddels defect/laadt niet meer op.
Via reactieformulier klacht beschreven en bemiddeling gevraagd.
Geen enkele reactie, ook telefonisch onbereikbaar (in de wacht voor langere tijd zonder enige reactie).
Er circuleren geluiden dat de firma failliet is.

Gewenste oplossing

In ieder geval iets van een reactie of e.e.a. nog repareerbaar of vervangbaar is / wordt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    Zoals eigenlijk verwacht geen enkele reactie van het bedrijf.
    Vermoedelijk inderdaad failliet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen