Klacht Didalus (bestaat niet meer): Klacht over afhandelen bestelling door Didalus/Voor Jou

Jet

In december heb ik van mijn werkgever een cadeaubon gekregen, te verzilveren bij Voor Jou. Ik heb op 14 januari gebaksvorkjes en een botervloot van Blond besteld. Half februari heb ik na een aantal keer navragen de gebaksvorkjes geleverd gekregen, maar niet de botervloot. Ik heb sindsdien ettelijke keren mailcontact gehad en de verzekering gekregen dat de botervloot snel geleverd zou worden. Laatste indicatie was levering eind april. Sinds eind april heb ik elke maand per mail gerappelleerd, maar sinds eind mei krijg ik geen antwoord meer. Vanochtend heb ik gebeld en beide nummers van Didalus gegeven de 'afgesloten'-toon.

Ik wil de botervloot nog steeds graag ontvangen. Als dat niet kan het bedrag ontvangen zodat ik hem zelf kan aanschaffen.

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?