Klacht Didalus (bestaat niet meer): Klacht over afhandelen bestelling door Didalus/Voor Jou

Klachtnummer
# 125299
Gebruiker
Jet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In december heb ik van mijn werkgever een cadeaubon gekregen, te verzilveren bij Voor Jou. Ik heb op 14 januari gebaksvorkjes en een botervloot van Blond besteld. Half februari heb ik na een aantal keer navragen de gebaksvorkjes geleverd gekregen, maar niet de botervloot. Ik heb sindsdien ettelijke keren mailcontact gehad en de verzekering gekregen dat de botervloot snel geleverd zou worden. Laatste indicatie was levering eind april. Sinds eind april heb ik elke maand per mail gerappelleerd, maar sinds eind mei krijg ik geen antwoord meer. Vanochtend heb ik gebeld en beide nummers van Didalus gegeven de 'afgesloten'-toon.

Gewenste oplossing

Ik wil de botervloot nog steeds graag ontvangen. Als dat niet kan het bedrag ontvangen zodat ik hem zelf kan aanschaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen