Klacht Didalus (bestaat niet meer): Nog steeds geen boeken

# 119611
Littlebirdy

Kerst 2014 via mijn werkgever geschenk ontvangen om te bestellen bij voorjou.nl. Ik bestelde een boekenbon t.w.v. 40 euro, deze ontving ik direct via de mail. Met de boekenbon (code) kon ik vervolgens bestellen bij boekenvoorjou.nl. Op 24 juni jl. heb ik 2 boeken besteld en een klein bedrag aan verzendkosten bij betaald. De order was ontvangen en zou in behandeling worden genomen. Tot op heden niks meer vernomen. Geen verzendbevestiging, geen boeken ontvangen. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Meerdere keren telefonisch contact gezocht. Iedere keer het zelfde bandje: dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat je zo spoedig mogelijk geholpen wordt. Heb vandaag bijna 30 minuten in de wacht gestaan.
Duidelijk is dat 'voorjou.nl' en 'boekenvoorjou.nl' het zelfde telefoonnummer hebben voor hun klantenservice. Ik heb in eerdere berichten gelezen dat er een failliet verklaring zou zijn. Toch wil ik hier graag een signaal geven.

Ik zou graag de 40 euro terugkrijgen, zodat ik ergens anders boeken kan kopen. De extra betaling mogen ze houden.

Didalus (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ?