Klacht Didalus (bestaat niet meer): Nog steeds geen kado en reactie van Didalus (Voor Jou) ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116449
Gebruiker
S.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eind vorig jaar en GoolGidtCard kado gekregen. Helaas was het bedrijf failliet gegaan.
Ik ontving echter goed nieuws...Didalus (Voor Jou) zou het overnemen en vanaf 26 april kon ik daar online een kado bestellen. Gewacht tot eind april en toen eindelijk een kado uitgezocht. Netjes een bevestiging ontvangen op 8 mei...Voor 22 mei zou ik mijn kado waarschijnlijk wel in huis hebben. Na een paar weken wachten nog niks ontvangen. Op 7 juni gebeld en gemaild, helaas zonder succes. Vervolgens op 22 én 27 juni weer een mail gestuurd. Telefonisch zijn ze maar niet bereikbaar (na 15 minuten in de wacht staan geef ik het op...). Ik vind het ronduit onbeschoft dat ik nergens een reactie op verneem en ik totaal genegeerd wordt.

Gewenste oplossing

Ik zou z.s.m. een reactie en nog belangrijker mijn kado willen ontvangen. Lukt dit niet, dan verwacht ik dat zij het tegoed van de gift card (EUR 30,-) retour storten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    S.
    Datum
    Nooit reactie ontvangen van het bedrijf.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen