Klacht Didalus (bestaat niet meer): Nog steeds geen kado en reactie van Didalus (Voor Jou) ontvangen

S.

Eind vorig jaar en GoolGidtCard kado gekregen. Helaas was het bedrijf failliet gegaan.
Ik ontving echter goed nieuws...Didalus (Voor Jou) zou het overnemen en vanaf 26 april kon ik daar online een kado bestellen. Gewacht tot eind april en toen eindelijk een kado uitgezocht. Netjes een bevestiging ontvangen op 8 mei...Voor 22 mei zou ik mijn kado waarschijnlijk wel in huis hebben. Na een paar weken wachten nog niks ontvangen. Op 7 juni gebeld en gemaild, helaas zonder succes. Vervolgens op 22 én 27 juni weer een mail gestuurd. Telefonisch zijn ze maar niet bereikbaar (na 15 minuten in de wacht staan geef ik het op...). Ik vind het ronduit onbeschoft dat ik nergens een reactie op verneem en ik totaal genegeerd wordt.

Ik zou z.s.m. een reactie en nog belangrijker mijn kado willen ontvangen. Lukt dit niet, dan verwacht ik dat zij het tegoed van de gift card (EUR 30,-) retour storten.

Didalus (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

S.
    Nooit reactie ontvangen van het bedrijf.

Ook een klacht indienen over Didalus (bestaat niet meer)?