Klacht DiDi: Black Friday onzien

Klachtnummer
# 283488
Gebruiker
Jo01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had voor Black Friday een leuke broek met blouse gezien. Op zaterdag na black friday (dat weekend was ook nog korting) ging in naar het filiaal in Utrecht en daar hadden ze deze broek met blouse niet meer. Ze hadden de broek wel in een andere kleur maar de blouse die bij die broek hoort niet. We hebben zelf nog in de winkel op internet gekeken en naar andere filialen gebeld. Ook daar hadden ze het niet meer. De mevrouw in het filiaal in Utrecht zei wel tegen mij dat ik de site in de gaten moest houden omdat het wel een voorkomt dat er weer een maat bij gezet kan worden. Wat schetst mijn verbazing: 2 december hadden ze de kleur broek met blouse weer volop in alle maten. Hoe kan het dat dit niet met black friday is.

De oplossing

Het zou mooi zijn dat ik toch de korting over deze kleding kan krijgen. Ik heb het inmiddels alsnog besteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen