Klacht DiDi: Kledingstuk in verkeerde kleur geleverd, welke in de juiste kleur via bestelling voorradig was.

Missie

Kledingstuk, welke op moment van bestelling voorradig was, is niet geleverd.
Geen aandacht voor probleem, men blijft met standaard antwoorden terug komen.

1. Kledingstuk uitleveren.
2. Onderzoek waarom het in het magazijn mis gaat.
Er wordt nu gezegd dat het mogelijk is dat meerdere klanten gelijktijdig een bestelling hebben geplaats, dit is niet mogelijk met een adequaat magazijnsysteem. Wat is de root cause en welke corrigerend acties gaat men ondernemen.

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Missie
Geen enkele oplossing aangeboden of tegemoetkoming. Didi blijft in gebreke door niet uit te leveren. In 1e instantie werd er gezegd, dat meerdere klanten gelijktijdig het artikel bestelden.... Later heeft men in een mail bevestigd dat het magazijnsysteem dit niet toelaat en dat er sprake was van menselijk falen. Verplichting wordt niet nagekomen. Geen enkele coulance t.o.v aangeschafte accessoires die bij andere winkels zijn aangeschaft en nu niet direct bruikbaar zijn. Jammer, dat Didi klachtafhandeling niet hoog in het vaandel heeft staan en dat men zich achter een standaard tekst verschuild. Daarbij wordt de klant niet als volwaardig gezien, gezien de reacties die men stuurt. Pas na enig aandringen wordt pas bevestigd wat er fout is gegaan. Van enige corrigerende acties wordt geen melding gemaakt. Dikke onvoldoende

Ook een klacht indienen over DiDi?