Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht DiDi: Kledingstuk in verkeerde kleur geleverd, welke in de juiste kleur via bestelling voorradig was.
Details
De klacht
Kledingstuk, welke op moment van bestelling voorradig was, is niet geleverd.Geen aandacht voor probleem, men blijft met standaard antwoorden terug komen.
De oplossing
1. Kledingstuk uitleveren.2. Onderzoek waarom het in het magazijn mis gaat.
Er wordt nu gezegd dat het mogelijk is dat meerdere klanten gelijktijdig een bestelling hebben geplaats, dit is niet mogelijk met een adequaat magazijnsysteem. Wat is de root cause en welke corrigerend acties gaat men ondernemen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.