Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht DiDi: Misleidende verkooptechniek bij DIDI, klacht niet serieus genomen.
Details
De klacht
Artikel blijkt aan de kassa bij DIDI Zaandam niet in de sale terwijl het ONDER een bord sale hangt. Voelt als misleiding. Geen bevredigende reactie van verkoopmedewerker.Na schriftelijke klacht krijg ik na 3 weken(!) een reactie. Het bedrijf geeft aan dat de kleding nog niet allemaal op de juiste plaats gehangen was en dat in de verkoopvoorwaarden staat dat alleen de kassa de juiste prijs aangeeft.
De oplossing
Naar mijn mening zou het bedrijf mij het artikel voor de saleprijs moeten verkopen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.