Klacht DiDi: Misleidende verkooptechniek bij DIDI, klacht niet serieus genomen.

Klachtnummer
# 315529
Gebruiker
G. Heermans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikel blijkt aan de kassa bij DIDI Zaandam niet in de sale terwijl het ONDER een bord sale hangt. Voelt als misleiding. Geen bevredigende reactie van verkoopmedewerker.
Na schriftelijke klacht krijg ik na 3 weken(!) een reactie. Het bedrijf geeft aan dat de kleding nog niet allemaal op de juiste plaats gehangen was en dat in de verkoopvoorwaarden staat dat alleen de kassa de juiste prijs aangeeft.

De oplossing

Naar mijn mening zou het bedrijf mij het artikel voor de saleprijs moeten verkopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen